Office Manager

  • HPP / živnosť
  • Bratislava
  • od 1 000 €

Nehľadáme iba ďalšieho kolegu, hľadáme práve TEBA! Staň sa súčasťou najväčšej cestovnej kancelárii na Slovensku.
Práve teraz hľadáme Office managera.

Čo bude Tvojou náplňou práce ?

  • zabezpečenie tuzemských a zahraničných pracovných ciest podľa jednotlivých objednávok korporátnych klientov a ostatné služby s tým súvisiace
  • vyhľadávanie nových ubytovacích zariadení, komunikácia a dohadovanie obchodných podmienok
  • prednostne poskytovanie služieb v zmluvne dohodnutých ubytovacích zariadeniach
  • komunikácia s partnermi a dodávateľmi, práca s rezervačnými systémami a vyhľadávanie najvýhodnejších podmienok (ubytovanie, transfer, požičovňa áut a iné) podľa požiadaviek korporátnych klientov
  • organizovanie prípadných podujatí – školenia, meetingy, výjazdové porady podľa špecifických požiadaviek korporátnych klientov
  • vypracovávanie vyúčtovania služobných ciest a zabezpečovaných služieb na pravidelnej báze podľa požiadaviek korporátnych klientov
  • príprava podkladov k fakturácii, vypracovávanie požadovaných reportov pre účtovné oddelenie
  • príprava vyúčtovacích faktúr, ich vystavovanie a kontrola
  • zodpovednosť za správnosť vyúčtovaní a vyúčtovacích faktúr
  •  zodpovednosť za dodržiavanie stanovenej výnosovosti

Čo Ti ponúkame ?

Pre našich zamestnancov máme pripravené:

  • zľavy na dovolenky, poznávacie výlety a celkovo produkty našej cestovnej kancelárie,
  • Multisport kartu s 50% príspevkom zamestnávateľa, ktorá má široké využitie na celom Slovensku,
  • zľavy na kultúrne podujatia,
  • zľavy na plavby loďou po Dunaji a kopec iného, 
  •  zaujímavé teambuildingy a teamové aktivity,
  • Sick days- dni voľna, kedy môžeš ostať doma aj bez lekárskeho potvrdenia a dostať svoju mzdu.
  • Pre našich kolegov a partnerov sme k dispozícii počas pracovného týždňa, od pondelka do piatka, Tvoja pracovná doba je flexibilná a po skúšobnej dobe môžeš využívať v určitom pomere aj Home Office.

Čo od Teba očakávame ?

  • prax na obdobnej pozícii, alebo v cestovnom ruchu min. 2 roky
  • aktívna znalosť anglického jazyka je výhodou
  • samostatná a dynamická osobnosť
  • flexibilita, kreativita, schopnosť rýchlo sa učiť
  • dobré komunikačné schopnosti

Informácie o výberovom konaní:

Reaguj zaslaním svojho životopisu v slovenskom jazyku alebo anglickom jazyku emailom na job@satur.sk. Do predmetu e-mailu napíš „Office Manager“. Upozorňujeme, že kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú na základe zaslaného životopisu požiadavky ohľadom našej pracovnej ponuky.

Na zaradenie do všeobecnej evidencie uchádzačov o zamestnanie v SATURe, aby sme Ťa vedeli kontaktovať s ponukami práce, je potrebný Tvoj súhlas. V životopise preto prosím uveď: „súhlasím so spracovaním osobných údajov prevádzkovateľom SATUR TRAVEL, a.s.“.

Informácie k spracovaniu osobných údajov:

Súhlas máte právo kedykoľvek odvolať. Informácie o spracovaní a ochrane osobných údajov na tento účel získate v časti Kariéra/Evidencia a spracovanie osobných údajov: