Office Manager
- HPP / živnosť
- Bratislava
- od 1 000 €
Nehľadáme iba ďalšieho kolegu, hľadáme práve TEBA! Staň sa súčasťou najväčšej cestovnej kancelárii na Slovensku.
Práve teraz hľadáme Office managera.
Čo bude Tvojou náplňou práce ?
- zabezpečenie tuzemských a zahraničných pracovných ciest podľa jednotlivých objednávok korporátnych klientov a ostatné služby s tým súvisiace
- vyhľadávanie nových ubytovacích zariadení, komunikácia a dohadovanie obchodných podmienok
- prednostne poskytovanie služieb v zmluvne dohodnutých ubytovacích zariadeniach
- komunikácia s partnermi a dodávateľmi, práca s rezervačnými systémami a vyhľadávanie najvýhodnejších podmienok (ubytovanie, transfer, požičovňa áut a iné) podľa požiadaviek korporátnych klientov
- organizovanie prípadných podujatí – školenia, meetingy, výjazdové porady podľa špecifických požiadaviek korporátnych klientov
- vypracovávanie vyúčtovania služobných ciest a zabezpečovaných služieb na pravidelnej báze podľa požiadaviek korporátnych klientov
- príprava podkladov k fakturácii, vypracovávanie požadovaných reportov pre účtovné oddelenie
- príprava vyúčtovacích faktúr, ich vystavovanie a kontrola
- zodpovednosť za správnosť vyúčtovaní a vyúčtovacích faktúr
- zodpovednosť za dodržiavanie stanovenej výnosovosti
Čo Ti ponúkame ?
Pre našich zamestnancov máme pripravené:
- zľavy na dovolenky, poznávacie výlety a celkovo produkty našej cestovnej kancelárie,
- Multisport kartu s 50% príspevkom zamestnávateľa, ktorá má široké využitie na celom Slovensku,
- zľavy na kultúrne podujatia,
- zľavy na plavby loďou po Dunaji a kopec iného,
- zaujímavé teambuildingy a teamové aktivity,
- Sick days- dni voľna, kedy môžeš ostať doma aj bez lekárskeho potvrdenia a dostať svoju mzdu.
- Pre našich kolegov a partnerov sme k dispozícii počas pracovného týždňa, od pondelka do piatka, Tvoja pracovná doba je flexibilná a po skúšobnej dobe môžeš využívať v určitom pomere aj Home Office.
Čo od Teba očakávame ?
- prax na obdobnej pozícii, alebo v cestovnom ruchu min. 2 roky
- aktívna znalosť anglického jazyka je výhodou
- samostatná a dynamická osobnosť
- flexibilita, kreativita, schopnosť rýchlo sa učiť
- dobré komunikačné schopnosti
Informácie o výberovom konaní:
Reaguj zaslaním svojho životopisu v slovenskom jazyku alebo anglickom jazyku emailom na job@satur.sk. Do predmetu e-mailu napíš „Office Manager“. Upozorňujeme, že kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú na základe zaslaného životopisu požiadavky ohľadom našej pracovnej ponuky.
Na zaradenie do všeobecnej evidencie uchádzačov o zamestnanie v SATURe, aby sme Ťa vedeli kontaktovať s ponukami práce, je potrebný Tvoj súhlas. V životopise preto prosím uveď: „súhlasím so spracovaním osobných údajov prevádzkovateľom SATUR TRAVEL, a.s.“.
Informácie k spracovaniu osobných údajov:
Súhlas máte právo kedykoľvek odvolať. Informácie o spracovaní a ochrane osobných údajov na tento účel získate v časti Kariéra/Evidencia a spracovanie osobných údajov: