Team leader pre Call centrum

  • HPP / živnosť
  • Žilina
  • od 1 400 €

Staň sa súčasťou našej cestovnej kancelárie a pomôž nám posúvať zákaznícku starostlivosť na vyššiu úroveň!

Hľadáme skúseného Supervisora Call Centra, ktorý bude kľúčovým článkom pri zabezpečovaní plynulej prevádzky nášho zákazníckeho servisu. Ak máš skúsenosti s vedením menšieho kolektívu, kontrolou komunikácie s klientmi a chceš pracovať v dynamickom prostredí cestovného ruchu, táto pozícia je pre Teba!

Budeš mať na starosti nielen dohľad nad tímom a jeho rozvoj, ale aj zabezpečenie efektívnej komunikácie s našimi klientmi.

Hľadáme človeka, ktorý sa nebojí výziev, dokáže motivovať kolegov a má skúsenosti s call centrom.

Ak ovládaš programy pre zákaznícku podporu (znalosť Daktely je výhodou), máš analytické myslenie a vieš poskytovať spätnú väzbu, určite sa nám ozvi!

Čo bude Tvojou náplňou práce ?

  • Kontrola komunikácie s klientmi (tickety, telefonáty, chat)
  • Plánovanie a kontrola dochádzky a pohotovostí tímu
  • Vyhodnocovanie produktivity, príprava podkladov pre porady
  • Účasť na výberových pohovoroch
  • Hodnotenie výkonnosti a poskytovanie spätnej väzby
  • Adaptácia, školenie a motivácia kolegov
  • Plánovanie a implementácia kampaní
  • Spolupráca s centrálou a pobočkovou sieťou CK Satur

Čo Ti ponúkame ?

  • Práca v cestovnej kancelárii prináša pre jej interných zamestnancov aj zľavy na dovolenky, poznávacie výlety a celkovo produkty našej cestovnej kancelárie.
  • Poskytneme Ti možnosť využívania Multisport karty, ktorá má široké využitie na celom Slovensku, taktiež zľavy na kultúrne podujatia, zľavy na plavby loďou po Dunaji a kopec iného.
  • Čakajú Ťa zaujímavé teambuildingy a teamové aktivity.
  • V prípade potreby máš nárok na tzv. Sick days - dni voľna, kedy môžeš ostať doma aj bez lekárskeho potvrdenia a dostať svoju mzdu.
  • Možnosť Homeofficu.
  • Referenčný bonus - odmena za odporučenie zamestnanca
  • Samozrejmosťou je aj firemný mobil a notebook.

Čo od Teba očakávame ?

  • Prax na podobnej pozícii aspoň 3 roky
  • Skúsenosť s kontrolnými činnosťami v rámci call centra
  • Prax s vedením a plánovaním menšieho kolektívu
  • Skúsenosť s programami pre call centrá (znalosť Daktely výhodou)
  • Schopnosť poskytovať konštruktívnu spätnú väzbu a motivovať tím

Informácie o výberovom konaní:

Reaguj zaslaním svojho životopisu v slovenskom jazyku alebo anglickom jazyku emailom na job@satur.sk. Do predmetu e-mailu napíš „Team leader pre Call centrum“. Upozorňujeme, že kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú na základe zaslaného životopisu požiadavky ohľadom našej pracovnej ponuky.

Na zaradenie do všeobecnej evidencie uchádzačov o zamestnanie v SATURe, aby sme Ťa vedeli kontaktovať s ponukami práce, je potrebný Tvoj súhlas. V životopise preto prosím uveď: „súhlasím so spracovaním osobných údajov prevádzkovateľom SATUR TRAVEL, a.s.“.Informácie k spracovaniu a ochrane osobných údajov: Súhlas máte právo kedykoľvek odvolať. Informácie o spracovaní a ochrane osobných údajov na tento účel získate v časti Kariéra/Evidencia a spracovanie osobných údajov: