Účtovník došlých faktúr

  • HPP / živnosť
  • Bratislava
  • 1 300 €

Pridaj sa k nášmu tímu na finančnom oddelení ako učtovník/čka došlých faktúr. Naša kolegynka odchádza do dôchodku a my hľadáme za ňu náhradu. Tvojou primárnou úlohou bude úzko spolupracovať s obchodnými partnermi, hlavne zahraničnými, ale aj tuzemskými. Taktiež si pracovná pozícia vyžaduje úzku spoluprácu s kolegami na ďalších oddeleniach. Budeš súčasťou 7 členného tímu na finančnom oddelení, kt. Ťa postupne oboznámia s celou pracovnou agendou.

Pozícia nie je iba o práci s číslami, ale aj o zrozumiteľnej komunikácii, interpretácii a prezentácii vzájomných vzťahov s jednotlivými obchodnými partnermi.

Prostredie, ktorého budeš súčasťou je vysoko dynamické (70% operatíva/30% Ad Hoc agenda) – očakávame preto od teba vysokú mieru flexibility a schopnosť precíznej a efektívnej práce aj pri rýchlom tempe.

Medzi tvoje hlavné úlohy bude patriť:

  • účtovanie a evidencia došlých faktúr
  • účtovanie zápočtov, ich odsúhlasovanie
  • evidencia vzájomného saldokonta s dodávateľmi
  • inventarizácia príslušných účtov
  • spolupráca pri zostavení analýzy ziskovosti produktov 
  • kontrola úplnosti nákladov 
  • spolupráca s ostatnými oddeleniami 
  • plnenie ďalších úloh súvisiacich s potrebami spoločnosti a vyplývajúce z daného pracovného miesta
  • iné analytické práce na základe zadania CFO

Čo Ti ponúkame?

  • Ak si Ťa vyberieme a ty k nám nastúpiš, ponúkneme ti mzdu od 1300€ (brutto). Uvádzame dolnú hranicu základnej mzdy, ktorá predstavuje minimálne platové hodnotenie. Na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú hlavne Tvoje skúsenosti.
  • Práca v cestovnej kancelárii prináša pre jej interných zamestnancov aj zľavy na dovolenky, poznávacie výlety a celkovo produkty našej cestovnej kancelárie, ale aj výhodné ceny leteniek.
  • Poskytneme Ti možnosť využívania Multisport karty, ktorá má široké využitie na celom Slovensku, taktiež zľavy na kultúrne podujatia, zľavy na plavby loďou po Dunaji a kopec iného.
  • Čakajú Ťa zaujímavé teambuildingy a teamové aktivity.
  • V prípade potreby máš nárok na tzv. Sick days - dni voľna, kedy môžeš ostať doma aj bez lekárskeho potvrdenia a dostať svoju mzdu.
  • Tvojim miestom výkonu práce bude naša Centrála. Nachádzame sa v budove WestEnd Gate na Dúbravskej ceste 14. Pre našich zamestnancov a partnerov sme k dispozícii počas pracovného týždňa, od pondelka do piatka, Tvoja pracovná doba je flexibilná a po skúšobnej dobe môžeš využívať v určitom pomere aj Home Office.

Čo od Teba očakávame?

  • Min. 3 roky skúsenosti na podobnej pozícii.
  • samostatnosť, analytické myslenie, vytrvalosť a dôslednosť
  • schopnosť analyzovať a kriticky zhodnotiť situáciu
  • komunikačné zručnosti
  • znalosť účtovných princípov (výhoda, nie podmienka)

Informácie o výberovom konaní:

Reaguj zaslaním svojho životopisu v slovenskom jazyku alebo anglickom jazyku emailom na job@satur.sk. Do predmetu e-mailu napíš „Účtovník došlých faktúr“. Upozorňujeme, že kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú na základe zaslaného životopisu požiadavky ohľadom našej pracovnej ponuky.

Na zaradenie do všeobecnej evidencie uchádzačov o zamestnanie v SATURe, aby sme Ťa vedeli kontaktovať s ponukami práce, je potrebný Tvoj súhlas. V životopise preto prosím uveď: „súhlasím so spracovaním osobných údajov prevádzkovateľom SATUR TRAVEL, a.s.“.

Informácie k spracovaniu a ochrane osobných údajov:

Súhlas máte právo kedykoľvek odvolať. Informácie o spracovaní a ochrane osobných údajov na tento účel získate v časti Kariéra/Evidencia a spracovanie osobných údajov: